FANDOM

Zadenm pan je to podmiot liryczny stworzony przez stanislawa augusta koniakowskiego, który podczas produzy do wdwc sptkl zadnego pana. zadny po okonsku znaczy rzadki, bo je bahdzxo zadki. przypomina kaczynskiego i bije male dzieci.

Legenda

lgnda glsi ze jest dzickiem pary jeti, ale tylko jednego jeti, bo to jeti matka zdradzalo jeti tate, a gdy sie urodzilo, tata sie wsciekl i rzucil daleko az do afryki, gdzie murzyny przyjely i jedzili z nimi hondom i bili malem dzieci i zjadali.... to co jest małee i czarne... czyli dziecko w piekarniku bo som kanibalami i je jedli, przez co zaden pamn gdy zmienia stan skupienia jest brzwy jak kupa i żadki, i z tego jego nzwa, A stan skpnia mloze zmieniac bo murzyny go trehgo nauczyluty, a gy zmienia stan na gzwy jest mlga i do tego rzadka jak zupa, z tad jego nzwa. ale pewnego dnia w hondzie murzynow byl wypadek, i zaden pan trafil do morza, gdzie przyjely go kalamarnice i zawiozly do spandzboba gdzie bil skalamara i go... (o.o) a potem spanczbobo sie wsciekl i kopnal zadnego pana, za polecial do conchity i razem mieli dzieci, ale gdy sie okazalo, ze conchirta to pan, walnal go w (o.o) i przyjechal do polski gdzie zostal prezydentem, ale zginal w wypadku samalotowym, a tak przynajmniej mowia, ale tak naprawde wciaz zyje...

Ciekawsotki

  • Założył Okonistan