FANDOM

Elevemek jest to ulubjony yuyutuberek Okonia. Jest zabawny bardzo ma teoche długie włoski co som zawsze tłuste i se je bierze tak na bok. Nosi okularki. Ostatnio przez perwin czas przez gupiom kamerke intyrntytowom ktura zmiania kolotki stał siem rudym przychlastwm. Ma cośtam 200000 ponad subków. Nagrywa se fnaafy, spuki, isaaaci, undertejle, essipi i takie tam różne inne. Czensto nagrywa s takim rudym przycjlastem co tyz jest yutuberem co sie nazywa Neaskot89. Nazyeo siem naprawde Mateusz Gajewski. Jeko grupa na fejsu jest fajna i nazywa siem: "Kosmiczna Flota Gwiezdnych Skurczysynów i Skurczycórek [BEZ OBRAZY]". Ma jakieś zwierzontko o dziwnej nazwie gatunku o imionka Łapek chyb i pieska o imiomku Lady. Kiedyś mioł dziewczyne Darie. Kiefyś ;__;. Smutno. Jego rodzicki som w Norwegii se. Lubi Linkin Pork. Ma urodzinki 30 wrzyśnia a urodził siem w 1996 czyli ma teroz (11 kwiciń 2016) 19 latek. Ma jeszcze jokiś drugi konoł o nazwie jakieś tam stufio grabarz cośtam nipamintom. Grajonc w spuki ułożył pikny wirszyk ktury brzmi mnij wincyj:

"Skopiom mi dupsko,

Dostane chorubsko,

Nasram im na buty,

Zwiendnom im fiuty...

Cooo???? Nie słuchaicie mńje"

Kiedyś dawno nagrywoł minkroft.
PicsArt 03-30-09ggg.57.45
PicsArt 0eleefelenne4-05-12.04.13

Gif by Okoń

IMG 20160323 205208

Podczas gronia w Yonderek

PicsArt 03-28-0elefelenek5.47.15
PicsArt 03-30-09.54.10ghdhd

Podcas gronia w Spore (jaja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki