FANDOM

W roku 1000500100900 WKK (Wielka Kałamarnica Kowula) orzeniła się z wielkim przedwiecznym, ojcem Starego Gieniokolonguaza, Prapraprapraprapraprapraprapraprapra dziadka Okonia, ktorego ojcem był Pan Okoń, a praprapradziadkiem prapradziadek Pana Józefa Stalina, którego brat miał syna o imieniu Dawid, a jego siostra miała syna o imieniu Radziosław. Ale wróćmy teraz do Wielkiego Przedwiecznego. Jego imię brzmiało qutjfjksndjgssfmdj sghdfgfghgdffjgnkjsgfhdsbnjs, ale bylo zbyt trudne do wymówienia, więc został nazwany z języka Selfiów "Illumi Nati" co znaczy "Wielki Przedwieczny", a z czasem zaczęto pisać te dwa wyrazy razem. Ale kim byli Selfiowie? Były to małe demony, które robiły sobie ciągle #SELFIE. Zosatły zrodzone wlaśnie przez WKK i Illumi natiego. Królem Selfiów został Mentrecent Gruby, który był praprapraprapraprapraprapra dziadkiem Williama "Deave'a" Jakiegośtam, którego syn nazywał się Vincent. Ale opowiem jeszcze coś - za czasów 7 króla Selfiów, Manfsdhhjbasa, z odległej krainy zwanej "Homoginakolią" przybył Gimper, ujerzdżając Tatę Gimpera. Gimper zaczął rozgłaszać nauki Homo, przez co wielu Selfiów (Od tego czasu zwanych Ludźmi) przeszło na stronę Gimpera.

~Dawid3422

I potem z wiecznego ocenu wynurzył sie świat i ruże ntakie ale ciongle sie pojawiały i znikały.

I wtedy były maupy kture wyeluowały w cofieki maupy kture byuy mocarne a nawet moczarne ale potem wienkszosc wlewuowała w cofieki. A jejjwszcze dawniej z ryb wlewolauy Okonie i stały siem panami ziemi i wogule najpotnzniejsze i naisilniejzze najszybsze najmocnarniejsze byly. no i som co nie.

a le co ty gadarz przcie sz Okoniuw stworzyl LOG a nie wlewouauy z ryp co ty.

kreacionisci to debile som idzcie sie leczyc.

Glupie Koluwisty wierzom ze niby jakas kalamarnica bhahahah pfff.

what time is it?

butger time

Pierwsze kraje

a se powatsły taki egipt co pisali na papierosach byli też summerowie i Chińczyki lel