FANDOM

W dniu 22 kwietnia 2024 r. we Wsi pod Sosnowcem Okonistan ogłosił niepodległość i zdobył okolice Sosnowca. Po wielu walkach zdobył całą Polskę i zaczął podbijać biedne kraje wschodu.

Po zdobyciu Litwy, Łotwy, Estonii, Słowacji i Czech przez Okonistan, Kraje Ruskie postanowiły się zjednoczyć pod nazwą Białoukrosja, a wkrótce zmieniła nazwe na ZSRR (Związek Samodzielnych Republik Rusińskich), w kórym mieli wspólną armię, ale oddzielne rządy, zaś tworzyli jedno państwo. Okonistan początkowo wypowiedział wojne, lecz zdobył tylko część Ukrainy i Białorusi.

W roku 2030 Serbia rozpoczęła podbój Półwyspu Bałkańskiego, jednak nie zdobyła Konstantynopola przez co nie włada całymi Bałkanami.

W roku 2032 Skandynawia (oprócz Finlandi, którą podbił ZSRR) Złączyła się i powstała Skandynawia Zjednoczona, a jej stolicą stała się miejscowość Åhus, zaś UK podłączyło jeszcze do siebie Irlandię.

W roku 2039 ilość mieszkańców Francji z powodu zamachów zmniejszył się do 3. Hiszpania po kilkuletniej wojnie z Francją przejęła jej terytorium.

Portugalia se przyłączyła się do Hiszpanii w 2044 i powstała Hiszpancja.

W 2046 r. Wielki Imperator Ameryki Barron Trump ogłosił memy jedyną legalną formą rozrywki i komunikacji oraz zmienił nazwę kraju na Kekistan. Podbił też resztę Ameryki Pn. i Pd. pozostawiając jedynie Wolne Miasto Ahuas mieszczące się na terenie stanu Honduras.

W roku 2088 Turcja i Kraje Półwyspu Arabskiego zostały podbite przez nowe, niezależne państwo - Pstrongostan, ząłożony przez praprapraprawnuka Abdul Qadir Dżahadi Hatim al Beqidas Ibrahim Lu'aj ben Jemaha Suouda. Później Podbili te wszystkie Kazach, Turkmeni, Afga, Uzbeki stany.

Afryka Północa, prócz Egiptu, Sudanu i Częsci Somalilandu zajętego przez Pstrongostan, Tunezji i Libii podbitych przez Włochy, a później przejęte przez Okonistan zjednoczyła się w Maghreb Zachodni. Północne Wybrzerze Zatoki Gwinejskiej złączyło się w Bogatoland, a Kraje połódnia w Wielkie RPA, zato reszta w Biedoland.

W 2120 wybuchła wielka wojna Azjatycka - Okonistan, Rosja, Indie i kraje indochin walczyły przeciw Chinom, Mongolii i Pstrongostanowi. Zakończył osie na podziale mongolii przez Chiny i Rosje, zdobycie manchurii przez rosje, zdobycie korei przez okonistan, anekksje indochin przez chiny i zabranie krawędzi indii przez pstrongostan i Chiny.

Rumuni nikt nie ruszył, bo każdy sie bał złodziei xD

Zwrot Akcji Rumunia cały czas się zbroiła i cywilizowala, a gdy Białoukrosja walczyła z pstrongostanem wypowiedziała jej wojne wraz z okonistanem i skandynawiom.

Okonistan

Europa w 2117