FANDOM

Raper z dżastina bibera - postać fikcyjna poniewarz został zabity od razu po wydaniu teledysku bejbebejbebejbe och. Urodził się w 32/13/1969 zmarł 19/02/2010 (wtedy wydano teledysk bejbe). Jego ojciec był niewolnikiem pracownikiem pewnej firmy, a mama mórzynem.

Rzyciorys

Zrzut ekranu (170).png

Paczcie gdzie trzyma renke

Urodził się na Niggeri i spendził tam 69 lat zujonc płatki śniadaniowe. Pewnego dnia dostałpropozycje zgarania pewnego teledysku i zaspiewania jakiejś piosenki kturą wybierze. Zaspiewal jak walił konia do portretu stiwa z majnkrafta ale zrobił to po jego ojczystym jenzyku wienc nikt nie zrozumiał.  Kiedy wyszedł teledysk raper z dżastina bibera pojehał do kanady czy huj wie gdzie aby odebrać oskara za najbardziej czarnom role w piosence (zamiast niego wygrał węgiel z piosenki przedmioty do masturbacji ale to nie jest ważne w naszej historii). Niestey zamiast tego dotsał 6 milionów dislajków na jutubie, wienc umarł śmiercią tragiczną. Pochowano go na cmentarzu gdzie jest ciemno jak w dópie u mórzyna bardzo ciemno, gdzie (nie) rzyje po dzis dzien.

Pruba zabójstwa dźastina

Zrzut ekranu (9999).png

Pruba zabójstwa dźastina skończyła sie smierciom rapera z dźastina

Jednak raper z dźastina nie zginął sobie tak po prostu jak wienkszosc z was myslala. Po premierze piosenki zostało mu udowodnione, że pod jej koniec myślać, że skończyło się nagrywanie prubował go zabić gsy dowiedzial sie rze trafi to na jutuby. Napewno prubował go zabić, poniewarz udowodniono mu, ze śpiewał wtedy o staniu pały. Sąd dał mu wybur: albo pójść na 1 363 067 859 lat do więzienia, albo umrzeć. Raper z dźastina wybarał śmierć, ponieważ 1 363 067 859 to była jego pechowa liczba, liczba osób które obejrzały ten szitowy teledysk. I stale rośnie!

Ciekawoski

  • Jeżeli zrobimy jego figurke z papieru, odwrucimy zegniemy rogi potem po przekontnej obetniemy rence i zrobimy jeszcze pare innych ruchów wyjdzie łabońć.
  • Jego prawdziwe imie to theko kwae ho potretu gone gone gone madonna pene mamela toeba Maria ho tloha Crane khomphuta leqepheng motho halofo ea ho qetela Pere e tšoeu leqepheng la batsho steed khubelu konopo phehella khoho steamboat agoraphobia Mè licks puncture tšepe jajca ke mopresidente oa Morena oa Afrika e leng Chinese empa ha e le hantle ha ho ea tsebang ale nikomu nie chciało go się wymówić wienc mówią na niego raper z dżastina bibera.
  • Jeśli usuniemy wszystkie samogłoski z jego prawdziwego imienia nikt nie będzie potrafił go wymuwić!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki